Sunday, October 13, 2013

Kratka ispovest jedne Bosanke

Ahhhh.... Što bi iz Bosne? 

Muka mi je od ovog pasivnog naroda, od nadrkanih komšija, od kukanja nema se a niko nìsta ne radi, muka mi od gledanja kako, ko, sta, ko ima šta, ko jede, gdje jede.

Muka mi od tv-a našeg, od ove gluposti zvane popis stanovnika.  Od politike, školstva, zdravstva!

Muka mi od nekakve federacije i republike srpske, od velikih hrvata, srba, muslimana.

Muka da ljudi me pitaju koji sam fax završila a nikad culi za ništa sanitarno.

Muka kad pomogneš nekom pitaju ŠTA MI JE? ILI ŠTA SMO?

Muka kad plešem, kažu napila se (kad s muškarcem kažu ljubavnica)

Ma muka mi od svega.

Ma ima toga da pričam do prekosutra da ti ne spominjem ove ustanove -  da neki papir izvadiš, da mi one kobile u opštini na tri šaltera jedan papir ovjeravaju, da u banci kad sam došla na red kažu nema uplata samo isplata danas.  Da, razmišljam, jel me zajebaje! A ona puna sebe. Preko toga da mi dodje opomena iz banke u kojoj nisam vec 3 godine i sudski nalog za dug od 0.15 feninga!

A onda najbolja stvar moj kolega me prije neki dan pita "odakle ti energija, odakle ti taj osmjeh za sve, kako možeš " i ja eto 3 dana kontam - odakle mi kad mi je muka od svega? Mozda od radijacije?

No comments:

Post a Comment